Aftellen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van MissiontripUgandaCBC - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van MissiontripUgandaCBC - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Jantinka

04 April 2016 | Nederland, Nederland

Het begint nu echt te kriebelen.
Nog maar een paar dagen en het is zo ver.
Whatsappjes vliegen heen en weer.
Allerlei laatste regeldingen.
Koffers worden gepakt en gewogen. Wie heeft er nog plek voor....
De reiskoorts begint.
Ook de Roemenië-groep is volop bezig en we steken elkaar lekker aan.
Morgen worden we uitgezegend op school en dan kan ons avontuur beginnen. Wij hebben er zin in!

• 06 April 2016 - 20:31

Elma :

Heey ....Lieverds zo snel al? Ik wens jullie hele fijne en mooie dagen toe,zal wel vermoeiend zijn maar met veel voldoening ! Kuuzzz bert en elma

• 07 April 2016 - 08:08

Anet:

Een hele goede reis gewenst. Veel plezier. Geniet met elkaar. Jullie zullen tot Zegen zijn.
    Lieve groetjes van Anet!

• 07 April 2016 - 16:04

Antonio:

Allart,

Heel veel succes en plezier. Ik hoop en verwacht dat je een onvergetelijke tijd heb. Ik volg jou! Misschien wel goed voor me, iemand volgen ;)

• 07 April 2016 - 20:01

Maaike:

Hoe bijzonder. Onontgonnen gebied qua zendingsreizen voor CBC Naarden. Lekker naar Hans en Marinus en Marloes en natuurlijk hun vier kinderen. Aanstaande zondag een feestje. Behalve dat jullie een zegen zullen zijn en mogen uitdelen van wat je hebt, mag je ook in de ontvangststand en ontvangen van wat zij jullie zullen geven. We zullen er hier van lezen en ik ben heel benieuwd. Zo leuk. Enne, beetje lief zijn voor Jacob, ok?

• 08 April 2016 - 11:57

Karolina:

Lekker tin,-
    Moge elke gave van God in jullie groeien tijdens deze reis en jullie helpen blijdschap te schenken aan alle mensen die jullie tegen komen